اسلایدر 

طراحی ، ساخت و نصب تجهیزات تهویه صنایع سیمان ، خودرو ، فولاد ، تونل ، معدن ، نیروگاه،نفت و گاز و پتروشیمی

 

2-طراحی ، ساخت و نصب تجهیزات تهویه صنایع سیمان ، خودرو ، فولاد ، تونل ، معدن ، نیروگاه،نفت و گاز و پتروشیمی

محصولات شرکت 

فن های سانتریفیوژ :

فن های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه تخلیه می کنند. به عنوان یک قانون کلی این نوع فن در سیستم های کانال کشی شده با فشار بالا کاربرد دارد. هوای ورودی به موازات محور گردش پروانه وارد فن شده و با حرکت شعاعی به سمت پیرامون پروانه و نوک بالک ها حرکت می کند. همزمان با این حرکت، جریان هوا مقداری انرژی جنبشی دریافت می کند که افزایش فشار استاتیک را همزمان با آهسته شدن حرکت جریان هوا قبل از ورود به مسیر تخلیه را در پی دارد. فن های سانتریفیوژ قابلیت عملکرد در مکان هایی که جریان هوا کثیف و دارای ناخالصی است و یا دارای دمای بالا می باشند را دارند. اما مهمترین ویژگی این فن ها توانایی آنها در غلبه بر افت فشار استاتیک بالا در سیستم های کانال کشی شده می باشد.

2-طراحی ، ساخت و نصب تجهیزات تهویه صنایع سیمان ، خودرو ، فولاد ، تونل ، معدن ، نیروگاه،نفت و گاز و پتروشیمی

نوآوری و طراحی
 

در جهان امروزه اهدافی مانند کاهش مصرف انرژي حداقل آلودگی های صوتی و محیطی و تغییر و به روز رسانی معیارهای مورد پذیرش و کنوانسیون های جهانی ایجاب میکند به عمر هر طرح توجه داشته

کیفیت برتر
 

یک کالا فقط زمانی می تواند در چرخه بازار داخلی و جهانی معامله شود که با معتبرترین تولیدات جهانی برابری کیفی داشته باشد,ولی به شرطی باقی می ماند که کیفیت برتری را هدف قرار دهد.

کنترل کیفی
 

تولید پایدار فقط با دیدگاه بسوی کیفیت هرچه مطلوبتر امکان دارد,درک و جاری سازی استانداردهای جهانی حاکم بر صنعت تهویه سرلوحه خط مشی فن ایران است

چشم انداز
 

زندگی سالم با کاهش آثار محیطی توسعه صنعتی امکان پذیر است.فن ایران چشم انداز آینده خود را خدمت به انسانها با تولید تجهیزات تهویه با هدف کاهش آلودگی محیط زیست ترسیم نموده است.

چرا شرکت صنعتی فن ایران ؟

فن ایران با مشاوره در انتخاب فن ها همراه با خریدار پس از نهایی شدن نیازها، اقدام به طراحی، بررسی همه جانبه نرم افزاری طرح انتخاب شده، شناسایی محدودیت ها و قابلیت ها، رفع نقائص طراحی اقدام به تولید و تست کامل دستگاه ها براساس استانداردهای جاری جهانی، با نظارت شرکت های بازرسی بین المللی می کند.

در جهان امروز، تولید یک دستگاه صنعتی بدون تسلط به مبانی طراحی کاربردی، طراحی ساختاری و عملکردی آن دستگاه امکان ندارد و تقلید، شبیه سازی و کپی از کارهای دیگران تا آستانه تولید دستگاه های ویژه قابل اجرا است. ازاین روست که فن ایران خود را به روز آمدترین نرم افزارهای طراحی و بهره گیری از مشاوره با اساتید برتر دانشگاه های ایران مجهز نموده است.

پاسخ به این پرسش که یک دستگاه فن با ظرفیت های بالای یکصد متر مکعب در ثانیه و فشارهای بیش از دوهزار پاسکال را دیگر در کاتالوگ های سایر سازندگان پیدا نمی کنیم. ایجاب می کند بطور حرفه ای طراحی و ساخت را آموخته باشیم، چون در جهان امروز فقط حرفه ای ها موفق هستند.

در بازنگری چهل سال خود سرافرازانه باید بگوییم درک نیاز مشتریان و تلاش در جهت تامین نظرآنها یکی از اساسی ترین علت های ماندگاری در دوران تحولات جاری این دوره بوده است.
حضور اثربخش در همه حوزه های صنعتی که در این دوره در خدمت آنها بوده ایم این باور را قوت بخشیده است که تغییر و توسعه قابلیت های علمی و فنی و تجهیزاتی متناسب تغییر نیازهای بازار مخاطب ˛باید به عنوان اصلی ترین رویکرد دوره فعلی فعالیت شرکت باشد.
فن ایران در دهه چهارم فعالیت خود همیشه به عنوان یک قابلیت قابل اتکای داخلی در مناقصات مرتبط با تجهیزات تهویه هم تراز شرکت های بزرگ بین المللی حضور داشته و سهم بسیار بزرگی بومی سازی صنعت تهویه تونل مترو صنایع فولاد˛ صنایع خودرو نیروگاهها˛ تهویه کشتی ها و پارکینگ ها دارد

فرم ارسال درخواست

 

اگر شما خواستار اطلاعات بیشتر پیرامون شرکت فن ایران، فعالیت ها و محصولات آن هستید ، لطفاٌ درخواست خود از این قسمت برای ما ارسال کنید. با تکمیل اطلاعات تماس شما ، ما در اولین فرصت ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.